Naslovna Politika CINS: Privilegije za provladine medije i pored toga što krše profesionalne i etičke standarde

CINS: Privilegije za provladine medije i pored toga što krše profesionalne i etičke standarde

2 minuta za čitanje
0
102
CINS

Beograd, 18. septembar 2019. – Centar za istraživačko novinarstvo (CINS) objavio je da je za četiri godine država televiziji „Pink“ odložila plaćanje više od 1,52 milijarde dinara poreskog duga.

CINS otkriva i da su tabloidi „Informer“ i „Srpski telegraf“ dobili za tri godine ukupno 52,5 miliona dinara državnog novca na konkursima za medijske projekte koji su u javnom interesu.

CINS ukazuje da to nisu jedine privilegije koje provladini mediji godinama uživaju i pored toga što krše profesionalne i etičke standarde.

CINS navodi da je povlašćena i agencija Tanjug koja je umesto gašenja nastavila da radi i dobija novac od države kroz komercijalne ugovore.

Među poslednjim poslovima, krajem avgusta 2019, agencija je ugovorila da godinu dana prati aktivnosti Ministarstva finansija na čijem čelu se nalazi Siniša Mali. Posao vredan 1,6 miliona dinara nije jedini prihod Tanjuga iz državne kase.

Istraživanje Centra za istraživačko novinarstvo Srbije (CINS) pokazuje da je od kraja oktobra 2015. do danas Tanjugu isplaćeno najmanje 129,11 miliona dinara državnog novca, od čega deo za gašenje Tanjuga a deo po osnovu komercijalnih ugovora.

Pored toga, u maju 2017. godine Grad Beograd je Tanjugu dozvolio da založi umetnička dela u korist Grada, kako bi odložio plaćanje poreza od 5,7 miliona dinara na rate u trajanju od pet godina.

Tekst Anđele Milivojević, u celosti, možete pročitati na sajtu CINS-a.

Pročitajte još povezanih članaka
Učitaj još  Politika
Komentari su zatvoreni

Pročitajte i

Dezir osudio incident sa novinarima Televizije N1 u Srbiji

Beč, 18. oktobar 2019. – Predstavnik OEBS-a za slobodu medija Arlem Dezir osudio je danas …