Naslovna Politika RTS bez obrazloženja posle 19 godina prestao da emituje magazin TV Mreža

RTS bez obrazloženja posle 19 godina prestao da emituje magazin TV Mreža

1 minuta za čitanje
0
124
Radio-televizija Srbije

Beograd, 30. septembar 2019. – RTS je posle 19 godina odlučio da više ne emituje magazin TV Mreža na svojim kanalima, potvrdio je za N1 Vladimir Milić, direktor produkcijske grupe PG Mreža.

Razlozi za ovakvu odluku RTS-a nisu saopšteni, a to je učinjeno „bez objašnjenja i obrazloženja“, navodi se u saopštenju PG „Mreža“ dostavljenom N1.

PG „Mreža“ podseća da je saradnja sa RTS-om ugovarana na konkursima koji su raspisivani jednom godišnje.

Angažovanje nezavisnih produkcija trebalo je da obezbedi bogatstvo programa, ideja, pogleda i informacija, ocenjuje PG „Mreža“.

Zato i čudi što je u vreme velike rasprave o ulozi medija u predizbornoj kampanji RTS odlučio da sa programa skine emisiju koja je negovala profesionalnost i afirmisala demokratske institucije i ljudska prava“, dodali su.

PG „Mreža“ je proizvela 930 emisija u periodu posle petooktobarskih promena do danas.

Verujemo da ova brzopleta i politički motivisana odluka može da se ispravi. Do tada, vidimo se na

našem sajtu ili nekom drugom mestu“, zaključuju u ovoj produkcijskoj grupi.

Pročitajte još povezanih članaka
Učitaj još  Politika
Komentari su zatvoreni

Pročitajte i

Dezir osudio incident sa novinarima Televizije N1 u Srbiji

Beč, 18. oktobar 2019. – Predstavnik OEBS-a za slobodu medija Arlem Dezir osudio je danas …