Naslovna Civilno društvo SNS novcem građana kupio dve televizije sa nacionalnom frekvencijom

SNS novcem građana kupio dve televizije sa nacionalnom frekvencijom

2 min read
0
75
NUNS/NDNV

Beograd, 5. decembar 2018. – Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) i Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) smatraju da kupovina kompanije Antena grupa predstavlja unapred smišljenu transakciju, čiji je cilj da Srpska napredna stranka novcem građana postane vlasnik dve televizije za nacionalnom frekvencijom, Prve televizije i O2 i drugih medija.

Svakodnevne, dramatično loše vesti koje stižu sa medijske scene postavljaju pitanje smisla nastavljanja dijaloga novinarskih i medijskih udruženja sa predstavnicima vlasti, ističe se u saopštenju NUNS i NDNV.

Smatramo međutim da ovaj slučaj svakako nije samo medijski, već da predstavlja jednu od najvećih političkih i ekonomskih afera u Srbiji danas, ocenjuju ova medijska udruženja.

Iako su i Prva televizija i O2 i do sada bile naklonjene partijama na vlasti, očigledno da je procenjeno da treba ukloniti pojedine sadržaje u kojima se mogu čuti kritički tonovi, kao i da treba dodatno favorizovati SNS. Ove dve televizije će se, po svemu sudeći, pretvoriti u rezervoar partijskog novca i uticaja, ističe se u saopštenju.

NUNS i NDNV podsećaju da je mehanizam stranačke kupovine medija već viđen na lokalnom nivou, a jedan od najdrastičnijih slučajeva je kupovina Novosadske TV i Dnevnika od strane portala Srbija Danas, bliskog SNS, poznatom po dramatičnom kršenju Kodeksa novinara Srbije.

Učitaj još povezanih članaka
Učitaj još  Civilno društvo
Komentari su zatvoreni

Proverite Takođe

Fondacija “Slavko Ćuruvija” prikuplja pomoć za novinara kojem je zapaljena kuća

Beograd, 13. decembar 2018. – Fondacija „Slavko Ćuruvija“, koja nosi ime…